Helgen som gått

I fredags var det lugnt...I lördags var jag ute med tjejerna. Kul att äntligen vara alla samlade.
Började på star bowling.. sen vidare till chez (tyvärr. gillar inte det stället alls). Sen vidare till Lounge(s) där vi stannade fram till 4 någongång. Sen efer det tappade jag bort mig själv och dom andra åkte hem med den sista bussen. Hamnade på efterfest i majorna.
Igår var det kalkonmiddag/fars dag middag med släkten. Var måttligt pigg då kan jag säga. Helgen har i alla fall varit sjuktkul.
Hade helt förträngt att jag va med på vimmelkort i lördags.. och som vanligt så undrar man varför man ställer upp på detta? Hmm..


Även fast jag inte ser jätteglad ut, så var jag det=)

Mitt illamående har fortfarande inte försvunnit.. förstår inte vad det är. Dricker massa bubbelvatten (det ska tydligen vara bra) men det hjälper inte heller.

Just det, bilder från bowlingen kommer. Har inte orkat lägga in korten på datorn än.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0