God Morgon!

Idag är det ingen happy Tisdag direkt. Ígårkväll blev jag jätteförkyld och jag kände mig febrig. Blä.
Så idag blev det mysig outfit.. mössa, uggs, tjocktröja och halsduk. Kanske inte världens roligaste men jag orkade bara inte.
När millan var här i helgen så fick jag min födelsedagspresent.. Näsdukar (internskämt.. men som kommer bra till användning nu), läppglans, Ljus som luktar rosor, ett inramat kort på Oss, badskumm.. allt i rosa!  Perfekt. Fåe se till att bada som bara den nu innan vårt badkar tas bort.

På fredag öppnar jul på Liseberg och jag ska dit tror jag, beroende på hur jag känner mig. Har inte varit där någon gång när det öppnat tror jag.
Nej, nu ska jag snyta (jättefräscht va) mig i mina fina rosa jordgubbsnäsdukar (i alla fall är plasten det Millan.. haha).


Puss M



(Bild: google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0