God Morgon

Kanske lite sent nu men i alla fall. Hela helgen har bara varit mys helg. Otroligt skönt. Nu i veckan har jag som sagt var inga planer alls, vilket är skönt det med.
Ska ha spa dag.. lägga mask, bus och sånt. Jag och syster ska mysa igen. Efter att nästan kollat klart på hela säsong 2 O.C i helgen så ska vi nu ge oss in på säsong 3.

Ska försöka ladda ner julkalendern med, Tomtemaskinen med Pettersson och findus, min favorit julkalender.(egentligen alldeles för gammal för att se på sånt, men det bryr jag mig inte om) Längtar som bara den till jul nu.
Ikväll blir det alltså pepparkakor, te, julkalendern (om vi får tag i den, annars O.C) och tända ljus. Jag och syster!


(bild:google)
Jag är som ett barn på julafton nu;)
Finns det något mysigare än julkalendern? Synd bara att det bara är dom gamla som är bra. Jag tycker att dom nya blir bara sämre och sämre..Fast "en riktig Jul" som gick förra året den var bra. Får ju inte glömma:
Håkan Bråkan, När karusellerna sover, Pelle Svanslös, Mysteriet på greveholm, Sunesjul, Tomtemaskinen heller.

Puss M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0