Fredags mys

Jag har varit en mys-tjej dom senaste helgerna.. dragit ner på utgångarna rejält. Varför vet jag egentligen inte.. för jag älskar ju att gå ut=) Detta har i alla fall fått mig att längta riktigt ordentligt och det är ju bra. Som sagt så missar jag mycket kul i helgen, men jag satsar på att bli frisk istället.
Hände en asläskig sak innan när jag låg i soffan.. blev jätteyr, kunde inte röra mina ben och mitt hjärta slog fort fort fort.. hur äckligt som helst.

Ikväll ska jag, mamma och pappa ut och äta, syrran ska ha folk här och vi måste hålla oss borta. Rätt taskigt med tanke på att jag mår som jag mår. Får väl försäka slänga på mig lite kläder och smink i alla fall, Halta Lottas blir det, inte särskilt kul eftersom det är dit jag brukar gå annars när jag förfestar.. haha.
Efter det ska jag bunkra upp med chips, popcorn, godis, julmust och så. Nice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0