Vårruset

Igår "sprang" jag vårruset.. Det var perfekt väder ute och massa folk; 19.100 hade deltagit. När alla från mitt jobb hade gått gick jag vidare till ann-ida och hennes grupp som också hade sprungit.. satt med dom i slottssogen och snackade till typ halv 10. Sen var fötterna lite trötta så då åkte jag hem.
Idag är det fest med jobbet.. ska spela biljard, dart och bowla och sen middag på det=) Men lär nog bli tidigt för mig ikväll. För imon är det ju Hed Kandi.. Jag och sandra ska gå dit.. jag vann ju två biljetter så jag gav en till henne.
Innan det så blir det after work med Excets goda drinkar.
Jag som skulle hålla mig ifrån spriten ett tag.. wiee va bra det gick. Men ikväll blir det nyktert. Ingen flex=ingen sprit.

Det ser ju ut att bli minst lika härligt väder idag, om inte bättre. Så det blir nog en avkoppling i solen på lunchen.
Åh, vad jag älskar sommaren.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0