Valborg

Sjukttrött efter valborg e jag..
Jag och sandra va ute och gjorde stan osäker.. Blev en sväng frbi peacock och sen va vi på deep hela kvällen/natten.
Jag pallade inte att åka hem så jag åkte hem till J istället och sov där.. Vaknade klockan 9 typ.. och va pigg, men med en så sjuk huvudvärk. inte ens voltaren hjälpte..
Vid 2 tiden drog jag hem och bakade brownies, somnade lite på soffam.. åt, sov igen.. ja det ba typ så min dag såg ut igår.
Idag ska jag antagligen ut, men man vet ju aldrig.

Helt tyst på jobbet är det idag, många som har tagit ledigt idag. Tagit emot 1 samtal på 1 timme, fattar ni..
Nej jag får väl aktivera mig på nåt sätt nu. Ska springa runt och jaga folk angående vårfesten den 8 maj.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0