Trött

Inatt somnade jag inte förrän klockan 3 typ, då kolade jag på klockan och hade panik över att jag skulle upp om 3 timmar. När klockan ringde var jag inte glad. Ont i kroppen, halsen hade jag med.. men febern va borta iaf.
Men på tal om något helt annat, skulle hämta ut biljetterna till bion, men så var dom slut. jaja.

Nu ska jag gå ner och äta och sen ta mig ett varmt bad med massa skum, för det behöver jag. Sen poppa popcorn med , va sjukt längesen jag åt det. Det var nästan dagligen förr.


By the way.. Himla fin låt detta.. så fin text!


puss

Kommentarer
Postat av: malin

jaa-aa den låten är fin!

2008-05-12 @ 19:26:37
URL: http://malinhenriksson90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0