Torsdag

Bara en dag kvar till helg igen, är det inte underbart?
Dessutom kommer söta gittan och micke på beök imon och stannar hela helgen.. ska bli kul att träffa dom igen. Har inte planerat så mycket inför imorgon faktiskt, men på lördag ska jag i alla fall trffa ann-ida och några till.. och självklart hejja på micke som ska springa gbg-varvet.
Hoppas att det blir bra väder så det går att sitta i slottsskogen och fika.

Idag vet jag inte vad som händer än, funderar att snabbt dra in till stan och kolla på en bikini och present till min syster som tar studenten. Känns ändå som ett shoppingväder idag grått och tråkigt.

I eftermiddag ska jag ha möte med eniro, så jag ska väl förbereda mig nu tänkte jag.

Puss sålägnge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0