Tisdagsmys

God Morgon,
Idag ville inte min kropp gå upp ur sängen.. kan inte somna på kvällarna längre för att det är så mycket som jag ligger och funderar på.
Ikväll blir det i alla fall mysigt. Jag och mamma är ensamma hemma, syrran ska på någon studentfest och pappa ska jobba natt.. så vi har bestämt att vi ska äta tacos och hyra en film.. eller iaf se på något bra, typ inte hockey...

Håller på och ta itu med min mobil, som jag måste lämna in på reperation för att det är något fel på den. Har varit det sedan första början egentligen det är bara jag som har varit lat och inte orkat lämna in den.. måste skicka upp den till sthlm o så eftersom jag köpte den på nätet. Tänkte först att det kanske inte var något fel utan bara en ovana men nix.

Har en kul grej på G som jag hoppas blir bra, ni får veta när jag själv vet att det är 100.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0