Tisdag

Soligt, men ändå rätt kallt.
Kom på att det har ju gått sådär med dagen ris o ros.. haha får väl skriva det när det händer nåt helt enkelt.
Imorgon ska jag ju som sagt "springa" vårruset.. blandade känslor inför det, tycker att det e fruktansvärt tråkigt att springa men samtidigt så gör man ju inte nåt sånt här så ofta.

Nyss ringde P mig och frågade om jag ville gå för Rut mfl på fredag, har nämnt det innan. Men jag e ju en fegis när det gäller sånt, så svaret blev åter igen nej. Sa att han inte behövde ringa mig mer men han hoppas på att jag ska ändra mig så han skulle fortsätta tills jag säger ja ja han.. haha.. jaja vi får väl se.
Hade ju tackat ja till visningen på arkaden men det blev ju ändrat, typiskt när jag för en gångs skull tackar ja!!

Nej, nu ska jag fixa lite här.. sen blir det antagligen ikea med pappa.. men ingen säng denna gången utan lite annat. Måste verkligen få ordning hemma nu..

Åh, kan det inte bli helg snart.. ge mig hed kandi och david guetta.. nu!!=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0