Söndag

Lite ångest laddat som vanligt.
Helgen va kul, as always.
I fredags va jag ute .. först barsidan en sväng och sen park lane.. Johan S, min granne och en annan johan och hans kompisar kom på besök. Sjukt mkt folk på park som vanligt. Mötte pappa i dörren kvart i 6 i dörren när jag va påväg hem och han va på väg till jobbet, illa haha. Hade tänkt att gå ut igår men jag och johan beslutade oss för att köpa massa onyttigt och kolla film,och så blev det med. Som vanligt somnade jag vid typ halv 11... det går bara inte att hålla ögonen öppna.. vaknade till klockan halv 1 igen när dom andra var trötta. Mina grannar hade fest igen och jag somnade in till Arvingarnas låt Eloise (eller hur den nu stavas) som jag hade hört sådär 30 gånger den kvällen.
Klockan 12 gick jag upp idag, väckte Johan o anna som hade somnat i soffan. Vi gick ut och solade i trädgården i 2 h, lite resultat blev det.. attans va jag e solkåt. haha=) Men det e så skönt med lite bränna, ser ju dubbelt så pigg ut då=)

Nyss gick min syster och hennes familj här ifrån, dom va här på middag.
Nu är det tyst, helt tyst dessutom.. ingen granne, ingen arvingarna, inga barn.. inget.

Ska bli fint väder hela veckan föresten, åh vad glad jag blir. Nu ska jag gå ner och käka lite.. igen.
jag äter som en man.. nu blir det thaimat.

Pusss Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0