sommrigt

Designen blev inte så fin som innan kanske men jag ville ha det mer sommrigt. Har tagit med lite som betyder sommar för mig.

Idag började vår sommartid på jobbet, vilket innebär 8-16.. riktigt härligt att sluta en halvtimme tidigare, det gör så mycket. Inte blev det någon tripp in till stan för mig idag heller, kom på att jag hade en gäng grape frukt att ta hem och det väger ju en del.
Imon har jag för en gångs skull inte planerat något, trots att det är fredag. Rätt skönt ändå, men jag har svårt att se mig själv hemma en fredag liksom. Va ska jag fördriva tiden med liksom?

Igår hälsade jag på Ester på jobbet, gud vad jag saknar det stället. Snackade lite om helgen och så. Båda är sjukt sugna på att dra iväg någonstans över sommaren med, en resa skulle inte va fel. Kommer väl vara rätt crazy om jag känner oss rätt.. men inte som dig o mig då frugan, det går inte att så.

Just nu är jag rätt nöjd med singellivet, tar dagen som den kommer och bara njuter. Sommaren är på G och då vet man vad som väntas.. =)

Nu ska jag se hur det går för mamma med maten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0