Onsdag

Klokan 11 igår kväll var jag  och pappa färdiga med hyllan. Det är så typiskt Ikea, att det ser så sjukt lätt ut att sätta  ihop det men ändå tar det en sån himla tid.
Men klar blev den iaf och det blev jättebra, det är bara benen som fattas på den, för dom va slut.
Nästa investering blir helt klart en digitalkamera.. har hittat en som jag tycker verkar bra, kan ta bilder upp til 3 meters djup under vattnet bland annat. Ska åka och kolla på den någon dag i helgen tror jag.

Idag ska vi på jobbet springa vårruset, ser ut att bli bra väder i alla fall. Sen efter det får jag se var det blir.. kommer väl va skittrött eftersom jag somnade lite sent igår.

Till helgen ska det bli skitfint väder, det gillar vi=) 20-25 grader och massa sol.. Jag o grannen ska väl bänka oss i min trädgård som vanligt och sola och äta glass.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0