Mors dag

Idag är det mammas dag, jag har inte ens gått upp än. ångest för det kan man säga. Har liksom inte gjort ett skit än och det är fint väder ute plus att klockan är halv 6. Snart kommer mamma o pappa hem från golfbanan och då ska vi ut och äta o så ska mamma få lite presenter;)
Ikväll blir det lugnt, med tårta och film.

Gårdagen va jättelyckad. Va som sagt var i slottskogen större delen av dagen med min systers barn. Sen åkte jag hem på middag hemma hos kicki. Förfesta där o så.. sen gick vi till nivå.. Skitbra där verkligen.
När dom andra hade gått hem så mötte jag upp Ronalyn där.. vi va där till atängning nästan. Jättemkt folk verkligen å bra musik. Sen körde R hem mig. Kicki tog lite kort men dom e tyvärr på hennes kamera än.

Nä nu får jag nog ta på mig,för snart ska vi åka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0