min golftokiga släkt

Hela min familj är verkligen golf-tokiga.. Alla spelar skitmkt hela tiden.. men inte hag, eller jag har ju grönt kort men jag tycker inte att det va så kul. Synd för det verkar va en kul sport.. dessutom får man massa motion plus att det verkligen är många snyggingar som spelar. Nästa gång mamma o pappa ska ut har jag i alla fall bestämt mig för att hänga med.


Tyvärr är ju banorna inte så fina i sverige men ändå. Dessa banorna kommer från Jamaica och USA/Californien..

men för att komma till sak, det är ju snart mors dag som alla vet.. tänkte kanske köpa något av detta till mamma..
hon skulle nog bli superglad.


Annars får det bli någon annan golf pryl.Det bästa är att man kan klämma fast den med clipset/magneten på solskärmen, kepsen, bältet, skon eller en tjock krage och då blir det istället till ett vackert smycke (och bollmarkör som alltid finns tillhands).
Känner jag mamma rätt så skulle hon bli glad för en sånhär.. får nog beställa det i veckan så att jag hinner får det.


Här kommer en bild sen helgen med.. från david guetta/park lane:

image614
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0