Löshår

Imon ska jag tillstan och funderar på att köpa löshår då. Vill verkligen ha lååångt hår, och eftersom jag skulle behöva toppa mitt en liten bit till så känns det "nästan" nödvändigt. Jag har ju iofs rätt långt hår men ja skulle vilja ha längre och dessutom fylligare.

Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska göra med färgen, Jag har ju min egna hårfärg plus lite slingor men när jag va i affären sist så fanns det inte någpt hår som skulle matcha mitt på långa vägar.. Så antingen så kommer jag få färga mitt eget plus löshåret i samma färg eller försöka slinga löshåret till min färg som jag har nu. 
Får nog ta med mig mamma som hjälp, för den affären har inget öppet köp direkt, eller det bästa skulle egentligen vara om jag tog med mig Gittan, mammas kompis som är frisör. För det är henne som jag kommer att anlita när det ska färgas/slingas.

Skulle vara kul att få något nytt till helgen med, och visst låter det kul med lite nytt hår=)



image620
 Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0