helgen som gått

denna helgen har varir lite speciellt ändå.. jag har haft jättekul, men ingen utgång=) bra jobbat malin!! Visst har jag varit på barer och så men ingen "riktig" utgång. I fredags fick vi ju besök av gittan o micke som har varit här hela helgen, mysigt. Sen på kvällen där så åkte jag in till stan för att träffa ann-ida o co.. va med dom en liten stund innan dom skulle dra till sticky. Då ringde jag kicki, som vände med spårvagnen och gick ut med mig.. så det blev jag, hon och hennes två arbetskompisar Andy och erik (tror det va så han hette).. blev inte så sent, va typ hemma vid 3 tiden.
Sen hela lördagen från kl 1 - 6 var jag ute i slottsskogen och kollade på göteborgsvarvet, 45000 galningar som sprang.. både tigrar, kexchokladmän, brandmän, ankor.. ja lite av varje. Men jag o gittan va ju där för att hejja på micke såklart. 2.05 kom han in på.. bra gjort eftersom han hade ont i knät och inte kunde träna så mkt som han ville.
Sen blev det raka vägen hem med taxi, åt, bytte kläder och duscha.. värmde mig i bastun ett tag, sjuktkallt när solen gick i moln så den sista timman satt jag o gittan o frös. Men i alla fall, åkte hem till ann-ida och tog en drink. Sen hämtade M och B upp oss och så kte vi till manana.. ett förfestställe, nice. Sen åkte vi till avenyn men det blev inte så mkt av det där så vi åkte hem till M´s lägenhet istället där vi låg 5 stycken ihop packade i hans säng.. haha. klockan 3 ringde mamma och erbjöd korv med bröd hemma.. tackar jag inte nej till mitt i natten ju.. så ann-ida o susse drog hem med taxi. B körde hem och M körde hem mig.
En rätt go kväll. Så trist bara att man inte kan ta några kort längre pga att jag inte har någon kamera längre. Så jag för nöja mig med Fotografes vimmel kort sedan helgen.. haha..

image618image619

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0