God morgon!

Tisdag igen då.
Sover så himla dåligt nu om nätterna, vaknar hela tiden typ.. så det får man sota för idag. Mina ögon går igen här framför datorn nästan.
Snart tar min syster studenten och jag har verkligen ingenaning om vad jag ska köpa till henne. Någon som har nåt förslag?
Morsdag är strax efter med tror jag, funderar på att beställa nåt kul på nätet så slipper jag springa runt halva stan som alla andra.

Ikväll ska jag kanske träffa en kompis men får se.. annars blir det nog rätt lugnt.
Igår planerades det lite inför helgen (redan I know) att på lördag ska bland annat jag och A gå ut med några stycken.. ska bli kul, men det blr nog nåt lite mer lugnt ställe. Ska försöka att inte gå ut lika mkt längre, men det kommer nog hålla sådär bra. Jag känner mig själv rätt bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0