Gårdagens mys

Gårdagen va mysigast på länge..
Jag och sandra va i stan hela eftermiddagen till typ 8 på kvällen. Först gick vi i affärer och så och sen åt vi middag på Lilla London. kul att hitta på nåt i veckorna med.. om jag inte gör nåt så somnar jag ändå när jag kommer hem o får inte gjort nåt alls.
Blev shopping för båda mig och Sandra. En del lika saker.. samma stil;)
Blev 2 klänningar, ett par solglasögon och ett par örhängen för mig i alla fall.. nice, sommaren skynda dig nu då när jag har shoppat!! Ska bli fint väder i helgen, ska passa på att sola massa då, ska nog köpa sån hawaiian tropic=)
Luktar så gott med, kokos=)


Ikväll ska jag, ann-ida och några fler till excet på after work och sen efter det blir dt antingen utgång eller filmkväll..
Jag känner nog lite mer för utgång nu när det e så fint väder plus att det är VARMT 15 grader=)

Snart är dt midsommar.. va ska ni hitta på?

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det va rikitgt mysigt igår! Sol, uteservering, middag, tjej snack & massa shopping = LIVET!

2008-05-23 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0