Gårdagen

Igår va en nice dag. Träffade upp ann-ida vid excet och så drog vi in till lounge.. skitmysigt där verkligen, verkligen min stil.
va där i typ 2,5 timme... sen kom johan förbi och sa hej.. och sen drog ann-ida hem för att hon skulle jobba och då gick jag vidare till viktoria där carro o co va. där prang jag på en kille som jag träffar varje dag som kommer till mitt jobb o hämtar massa saker. lite kul.. haha. sen drog vi vidare till excet, men det va  skittråkigt där stannade jag o carrro inte länge. Istället snackade vi ihop oss om X .. vi måste verkligen fixa detta nu.. haha ni ska bara veta va som e på G.
Srnare ringde markius o ville  att vi skulle komma på fest i fiskebäck. men ¨så blev det inte.. klockan va ju rätt mkt då.

Idag ska jag iaf vara barnvakt.. hela dagen. och sen på kvällen är det middag hemma hos kicki och sen utgång efter det. Shit va jag lever livet just nu. Nä kanske dags att ta på sig, snart kommer Barnen;)

Just det, träffade en kompis till carro som hade gjort silikon.. så himla fint.. inte alls hårda och onaturliga.. utan det såg verkligen äkta ut. Jag haar ju velat göra det länge o nu blev jag ännu mera sugen. Så nu kanske jag o carro ska lägga in oss tillsammans o få det överstökat... 40 000 kostar det, inte en kul summa direkt.. men man har ju det ett bra tag sen.
Det ärt bara en sak jag inte gillar, jag vill inte sövas ner.. har panik över det.


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0