Dålig

Både jag och uppdateringen på bloggen är dåliga..
Jag hade feber igår och ont i halsen, men jag har ändå kämpat mig till jobbet idag.
Sitter här och mår sådär.. vill bara lägga mig i en varm säng.

Helgen var i alla fall skitbra. Fredagen var bra, på hed kandi.. men ingenting om man jämför med lördagen då guetta spelade på park. Det var typ obeskrivligt.. så fruktansvärt mkt folk=) Var hemma runt halv 5 någongång. Sen gick jag upp tidigt och solade.
Tråkigt att det ska bli kallt nu igen, ta inte bort min sol..!

Usch snart måste jag ta tag i semestern.. vart jag ska, när jag ska ha ledigt och med vem jag ska åka med.
Har ju lite planer redan men vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag försöka äta en banan, så kanske det blir lite bättre.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Nej usch, du får inte bli sjuk nu =/ inget kul att vara sjuk så här på vårkanten. Min har varit super, har en sambo som håller på att bli sjuk dock, som sagt inget kul.

2008-05-12 @ 10:27:37
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0