28/5

Dagen har sprungit iväg hittills och det gillar vi.
Har packat sverige tröjor till våra kunder hela förmiddagen typ.
Hade ju laddat upp med "solkläder" idag.. korta skjorts och inget smink heller, bara maskara.. åh sen när jag kommer ut på lunchen o lägger mig så upptäcker jag att det är kallt. Eller kallt kanske är lite och ta i men jag kunde iaf inte ligga länge.
Idag ska jag åka o hälsa på ester efter jobbet, äta glass och snacka skit. Sen efter det fixa håtet.. måste slinga löshåret jag har köpt så det blir samma färg...plus klippa upp det lite.

Nu är klockan halv 2 och jag kom på mig själv att sitta här och säga god morgon till allt folk som kommer in.. haha. Ja sa ju att tiden går snabbt idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0