15.15

Varför går klockan alltid så långsamt  på fredagar.? Jag vill ju hem nu. Fruktansvärt skönt med helg i alla fall, behöver verkligen de nu känner jag, trots att själva veckan har sprungit iväg.
Känner mig lite trött i kroppen bara, stackars min kropp egentligen den får verkligen altid vila.

Snackade nyss med Sandra och då blev jag genast lite mer uppladdad=)
På programmet idag:
Springa till spårvagnen 16:30
Duscha
Powernap
Sova
Välja kläder
Sminka mig och sånt
Blanda en drink
..In till stan, excet blev det tillslut. Sen HED KANDI, har skrivit det rätt mkt nu men det e bara för att det kommer bli så sjuktbra!!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack. Den är från Åhléns =)

har du haft en fin helg?

2008-05-11 @ 22:25:56
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0