Söndag 2/3

Helgen har gått lika fort som vanligt. I fredags var jag ute med nilsson. Vi va först på Halta Lottas, senm berså och sen hem till R en sväng. Efter det åkte Nilsson hem och jag mötte upp A i stan och så drog vi till Push. Sjukt trött efter en hård vecka, somnade nästan inne på Push..inte ok.
Igår skulle jag egentligen gått ut men ja orkade verkligen inte, min kropp behöver hämta sig ibland och igår var det just en sådan dag. Jag o syrran provade bikni, ångest fick man . speciellt när man står bredvis syrran som jag lite mer..öhh ahh.- i fattar ;)
Sn skulle jag o mamma ha myskväll men som vanligt gick det inte så bra. Vi somnade som alltid, typiskt.

Ser att det är sol utanför fönstret, härligt. Det påminner mig om att jag verkligen måste packa. I min väska ligger just nu bara en ensam lite bikini. Inte ok.

Veckan som kommer är det fullt upp, inte många sekunder över där inte.
Idag: packa och lite sånt
Måndag: Träffa Ester en stund, antagligen på¨hennes jobb eftersom hon jobbar sent.
Tisdag: Träffa Ann-ida och Alex över en fika på stan
Onsdag: After work med Sandra
Torsdag: Bye Bye Sweden=)


Nu är det frulle dags känner jag. Om jaghar tur finns det kanske lite chokladpudning kvar sedan igår.. Är det inte en härlig frukost..haha.

Bilder dyker nog upp under dagen med, Måste tömma kameran innan Thai så det kommer at dyka upp bilder efter Black & white festen, utgångar med Nilsson och lite annat=)

Puss puss Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0