Måndag 3/3: Trött

Härlig morgon att vakna upp till, sol i ögonen=)
Idag är jag inte alls lika pigg som jag brukar vara, vanligtvis på morgonen brukar jag vissla och sjunga men imorse var jag tyst. Va hemma hos R igår och såg på film, kom i säng 2 h senare än vanligt men det bryr inte jag mig om just nu. Idag är det bara 3 dagar kvar, längtar som bara den.

Tog fram lite kläder igår som jag ska ha med mig, blir inte alls speciellt mkt.Sen är ju syrran med, så då kan vi låna av varandra. Perfekt.

Var och hälsade på mina syskonbarn igår. Så söta så.

image565

Föresten A ville inte ha sin fruktansvärt snygga DKNY väska längre men det vill jag. Så jag ska köpa den av henne=)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Ann-Ida

Vilka sötnosar! lilla ella har blivit stor!

2008-03-03 @ 18:43:49
URL: http://annidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0