Friday

Så härligt med fredag och helg.
Som det ser ut nu så har planerna ändrats lite.. det blir antagligen utgång. Imorgon kommer jag behöva bakis shoppa en present till kicki som fyller år.. typiskt mig.. oj oj oj va jag kommer att ångra detta imon.
Sen ska jag klämma in en promenad med O och hans hund med..

Snart kommer jag att börja renovera min vindsvåning med, inte grovt, men typ tapetsera en vägg, köpa ny soffa, lampor osv. Medan jag väntar på lägenhet så kan man ju alltid göra nåt.. och skulle jag hitta en lägenhet är det ju inte svårare än att ta med sin möblerna. Dessutom är det ju lättare för mina föräldrar att hyra ut den sen när dene tip-top;)
Ska ta ett snack med pappa om att  han ska hjälpa mig med at riva ner strukturtapet på en vägg, jag vet att det komer bli pain in the ass.. men det e det värt.


Nu ska jag fixa det sista här, innan det är dags att åka hemmåt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0