Alla utom jag..

Jag är vad man kan kalla en desperat singel. När jag kom hem från Thailand så var det yttligare några av mina tjejer som va på G med kärleken.Kvar är det jag och 3 tjejer.. men anatar att vi kommer ha sjukt kul tillsammans eftersom det bara är vi som har singellivet kvar;)
Längtan efter någon finns ändå... jag tar verkligen alla chanser jag får och fegar inte ur när jag fått för mig att göra något men ändå så står det rätt still. Eller still kanske det inte gör men som det är nu så är det ändå inget man kan bygga nåt seriöst på.

I Sommar planeras en stekig resa.. samt seglarveckan med mina kusiner och min syster, sjuktkul.

Idag är det ju fredag och allt. Blir eventuellt utgång beroende på E. Annars blir det hnog en sväng till Bliss med Ann-ida. Imorgon blir det kalas för Kicki hemma hos henne och efter det utgång.. nice.

Några kort lär det ju inte bli på ett tag med tanke på att mamma som sagt tappa kameran i golvet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0