Vit helg

Yes, jag har lyckats.. iaf nästan,.
Igår tog jag bara en cider till maten  och idag tog jag en öl plus en cider till matchen.. inte ens någon utgång har det blivit. Känns lite konstigt faktiskt, känns som att jag inte har gjort ett skit denna helgen, den har bara sprungit iväg. men det e bra, inga skandale, inga fyllor å ingen ångest.. haha det e så det ska vara.

Idag har jag kollat på matchen med brudarna. va på trädgårn o kollade på den, skitbra och kolla där. Sen skulle vi eventuellt hittat på något efter det, men ingen av oss orkade riktigt plus att det var kallt.

Nu har jag komit hem, öppnat en påse popcorn och bäddat ner mig under täcket. Snart kommer väl mamma och pappa hem med så ska vi (iaf jag o mamma) se på någon film.. men jag känner mig redan trött så jag antar att jag inte kommer se någon hel film idag heller.



Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0