Vad är man utan dator?

Idag när jag kom till jobbet så fungerade varken internet eller mailen. Panik uppstod. Allt sköts ju där igenomm. Sjukt så ställd man  blir när det inte fungerar.. allt för göras för hand liksom.  Men efter lunch så fungerade det som vanligt igen, tur det.

Igår hade jag världens mysigste dag.. jag va först på stan med tjejerna och shoppade en massa saker.. å sen åkte jag direkt hem för jag hade världens huvudvärk.. bäddade ner mig i sängen redan klockan 8 och låg o kolla på film, denna gången step up. Jättebra film, gud vad jag verkligen vill kunna dansa så bra som dom gör i filmen.. för att inte tala om hur äckligt snygg killen är med.. killar som kan dansa e hett;)


Nu ska jag trycka i mig lite godis här, usch måste sluta äta så onyttiga saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0