Uppdatering: Helgen

Har ingen alls lust att blogga nu, speciellt inte när det e så fint väder..gör typ vad som helst utom att sitta vid datorn.
I fredags var jag och mamma på bio.. vi såg What happends in Vegas.. jättebra faktiskt. En riktig tjejfilm men det gillar vi, dessutom var ju Diaz med i filmen;)
Hade planer på att kanske gå ut efter men jag orkade inte. På lördagen så gick jag upp tidigt´och sen åkte jag o mamma till stranden och låg där i ca 2 timmar.. åkte förbi frölunda en snabbis och hämtade min systers studentskylt och så.
På kvällen så kom älsklings sandra hem till mig.. vi satt hemma hos mig och drack och sen gick vi förbi aveny 1 ooch drack champagne och åt snittar, det var invigning av en ny klubb där som en "bekant" till mig har.
Efter det gick vi till Park som vanligt.. stannade vid farellys (eller hur det nu stavas) för att säga hej till mamma och deras gäng.
Park va bra som vanligt=)
Träffade M där sen va vi på efterest på järntorget.. va hemma vid typ 7. Sen åkte jag hem och sov lite.. mamma väckte mig klockan 10 för att vi skulle åka till stranden, och då va jag inte pigg vill jag lova.. asont i huvudet och helt seg. Men jag slängde på mig bikinin och hängde på i alla fall. Låg där 2,5 timme.. sen åkte vi hem. På kvällen promenerade jag med E.. nice.

Nu ska jag få massage.

Pyss

Kommentarer
Postat av: kristin

hoppas att du får en bra dag i det härliga vädret =)

2008-06-03 @ 15:38:42
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0