Tisdag

Gårdagens shopping slutade i katastrof = jag hittade inget jag ville ha.
Så efter att ha gått på stan till typ halv 7 så gav vi (jag anna o johan) upp.. men dom hade ju redan hittat  saker så dom va rätt så nöjda. Efter det gick jag bara snabbt hem och åt och sen gick jag hem till E och slappa.

Idag har jag förbjudit ( ialla fall nästan) mig själv att hitta på nåt, för idag ska jag ta det lugnt.
Veckans planer:
Idag: Lugnt
Onsdag: fika och gå på stan med kicki och frugan. Lovely.
Torsdag: ? Det var nåt jag skulle göra men jag har glömt av det för tillfället.
Fredag: ? Ska nog bara hyra film och ta det lugnt eller blir det tvärt emot lugnt dvs. en redig utgång med tjejerna.
Lördag: Utgång med nästan alla tjejerna.. tror vi blir över 10 st sammanlagt. och en "stackars" kille Johan=) men han e van vid  att vara med på mina tjejmiddagar och slinga löshår.. Efter utgången ska jag och frugan sova hos mig och mysa tills det är söndag då vi ska på bio.
Söndag: Sex and the city med brudarna

Rätt nice.

Trött är jag idag, även fast jag känner mig trött så har jag svårt att somna på kvällarna.
Klockan blev halv 12 igen igår, inte bra.

Längtar till spanien som bara den!!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0