TGIF

Thanks.God.Its.Friday

Ska bli fruktansvärt skönt med lite helg. Min första lugna helg på .. hmm jag vet inte, sjukt längesedan i alla fall.
Imorgon blir det fotboll för hela slanten, eller nästan. På dagen ska jag till kristinedals träningscenter och hälsa på Ester och snacka lite skit. sen ska jag vidare till restaurang Lipp på avenyn och se sverige-spanien samt äta middag där.
Efter det SKA jag hem, jag har lovat mig själv det..kommer bli jobbigt om Sverige vinner alltså.


Idag blir det bara 5 kamp på liseberg med jobbet, men även här ska det bli lugnt för min del.

Kom på att det snart är midsommar, ska bli skitkul.. känner på mig att detta året kommer bli bättre än förra med. Har redan hittan en klänning som jag ska ha , en gul i siden, lite väckad.. svårt bara vad man har för skor till det.
Jag vill ju inte se ut som en geting;)
Midsommar firas i en villa i lysekil, lovely.

Puss M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0