Sex and the city

Rätt fint dag idag, hittills iaf. Har sovit myket inatt. Somnade strax innan kl 10 och sov till halv 7, perfekt för mig.
Imorgon är det äntligen fredag igen, ska ha 5 kamp med jobbet då på liseberg (bblir dock ingen alkohol för mig).. ska ha en vit vecka denna veckan. Och det kommer jag lyckas med eftersom jag bara ska ut o äta o kolla på matchen på lördag.

Ikväll är det förhandsvisning av sex and the city och efter det efterfest på peacock, där jag +1 står på listan.. troooor ni att jag vill dit? Dresscode: Gala.. bara det ;)

Får se om det blir en sväng förbi där ikväll ändå. Trots att jag ska jobba, man behöver ju faktiskt inte dricka=) iofs.. det skulle ja ju inte göra ändå:P


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0