Ont.

Vaknade med världens huvudvärk.. och nu har jag tagit 2 ipren o 1 panodil, men det försvinner inte.
Idag ska jag som sagt träffa kicki o millan på stan.. kolla på lite saker o fika. Jag ska köpa ett solpuder från make up store bland annat.

Hela dagen igår gick åt till att bara slappa, va sjukt trött och ändå kunde jag inte somna förrän typ 12. Vet inte vad det är med mig, det var inte längesen som jag somnade prick 10 varje kväll. Igår så bäddade jag i alla fall ner mig och kollade på John Tucker must die.. hade glömt av att den va så kul. Låg och skrattade för mig själv...mamma kom upp och skulle säga god natt men vände i dörren och sa att "jag kommer upp när du pratat klart".. Pratat? Nej, det gjorde jag ju inte direkt. äsch det va ju inget kul om man inte va där.

Lunch nu!!! Ibland undrar jg om deet ligger någon i min mage .. för just förtillfället äter jag för 2 känns det som.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0