Onsdag

Jag har inte varit inne här på nån dag nu. Inte speciellt sugen på att sitta vid datorn när de är sommar ute.
Blogga = höst för mig.
Dessutom har jag ingen kamera... och hur kul är det?
Blev något kort på mammas kamera igår iaf som jag ska försöka ladda in.

Igår tog min syster studenten. Jobbade bara till 12 för att sedan åka till skolgården och kolla när hon sprang ut. Så fruktansvärt varmt, blåste nada och det var typ flera 1000 där.
Sen åkte vi hem... och så droppade det in lite folk allt efter som.. söta ella o thea bland annat.. =) Älskar barn (när dom inte gråter).
Va sjukt sugen på att följa med på studentfesten på trädgårn men eftersom jag skulle jobba idag blev det inget med det.

Idag är min sista jobbdag denna veckan, är ledig både imon och på fredag (på fredag är väl iofs alla det).. ska städa lite när jag kommer hem idag, sjukttråkigt men jag måste verkligen.. är helt upp o ner typ.
Sen blir det kanske en promenad med E med...



Puss

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag håller tummarna på lördag darling!!!

2008-06-04 @ 17:54:55
Postat av: kristin

vilken härlig header =)

2008-06-04 @ 21:36:11
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0