Minnen

satt och laddade upp massa bilder igår på facebook, bland annat på spanien och båstad.
Åh, va jag vill spola tillbaka tiden... jjag vill dit igen, spanien ska jag ju till.. som tur är=)men inte båstad som det ser ut.
Men åter till spanien...ska bli så mysigt och komma bort ett tag. Jag älskar verkligen den spanska kulturen, den påminner lite om den thailändska på nåt sätt... avslappnat "ta dagen som den kommer "atmosfär. Önskar att jag hade kunnat leva så egentligen, men om jag ska hinna med allt som jag vill så är det planering som gäller.

Ge mig: pacha, drinkar, sangria, vattenmeloner, het sand, luftmadrass, bikini, sol, bad, tjejerna, marknader, shopping, bussturer, kjolar, hawaiian tropic..och massa mer=)
ge mig inte: en kraftigt stukad fot igen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0