Måndag

Måndag igen. Sitter på jobbet och räknar får typ. Händer aldrig speciellt mkt på morgonen.
Igår va jag med J hela kvällen, jag registrerade han på en dejtingsajt och sen satt vi där och spanade på morsor till honom, bara för kul då förstås. Lite kul när vi hittade en mamma vi kände. haha.
Sen skulle vi kollat på film men eftersom pappa skulle kolla fotbollen och J gärna gjorde det med så blev det ingen film. Inga inlines heller för den delen som vi hade planerat, det regnade ju massa.

I veckan har jag massa planer. Min Fru kom hem igår dessutom.
Idag: Kanske stan med min vän Viktor och shoppa skor till mig och arbetskläder till honom.
Tisdag: Fika med Sandra
Onsdag: Hemligt
Tors: Träffa E och se på film.. slappt.
Fre: Midsommar. Åker till Lysekil med frugan och remahl.

Dessutom sa jag klämma in Frugan här någonstans, men hon är ju sjuk nu med så jag kan ändå inte träffa henne på några dagar, för det ebäst att hon vilar upp sig till midsommar=)


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0