God morgon

Första dagen med kasst väder, känns lite konstigt faktiskt.
Idag har jag inte allt för mkt planerat, jag och nilsson skulle ju kollat sverige-grekland ikväll men eftersom matchen inte börjar förrän 20.45 och båda ska jobba så tyckte vi att det blev lite stressigt och sent. Så vi ska kolla på lördag isället när sverige möter spanien... och det är en mkt roligare match med =)

Har nyss sökt några lägenheter, en mitt i stan och en i lunden.. men det kommer väl inte hända något antar jag när det typ är flera tusen söknade på en lägenhet. Har inget akut behov att att flytta egentligen eftersom jag bor bra som jag gör nu, men söka kan man ju alltid.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0