Fredagsfikat

Ja nu har fredagfikat också avklarat och nu återstår det bara en halvtimmesjobb kvar. Tror inte att det kommer bli så mkt jobb dock för jag har gjort klart allt som ja skulle göra idag.

På tal om något helt annat. Nu när det har varit varmt och så blir det ju lätt att man har legging, shorts,kjolar och klänningar dvs allt utom jeans typ. Nu i måndags när det var lite kallare så tog jag på mig ett par jeans och då upptäckte jag att dom var lite tajta, så ställde jag migh på vågen.. jajamen.. 3 kg på 1 mån har jag gått upp... och jag som inte ens trodde att jag kunde gå upp. Men det var ju det jag har veat länge, fast där det har satt sig nu (på magen) vill jag ju inte ha det precis. Sittups nästa!! Men på rumpan får det gärna stanna;)
Jag bryr mig egentligen inte mkt om vikt och sånt för jag tycker det viktigaste är att man mår bra, vilket jag gör=)
När jag tänker efter så är det rätt konstigt att jag inte har gått upp mer med tanke på hur sjuktmycket jag äter... typ stor frukost, mellanmål, stor lunch, mellanmål, middag, kvällsmat..

Nu ska jag frankera några brev sen är det dags att packa ihop.

Puss M


Åhh på söndag kommer frugan hem, vi ska busa nåt så sjukt. Gå på bio och se sex and the city, seeeena partynätter, shoppingrundor, girlsnight, sova över kvällar.. massa bus helt enkelt. Synd att man jobbar bara men det ska nog lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0