Den bästa midsommaren

Året midsommar har varit den bästa av alla. Det kändes verkligen midsommar över den... dessutom hade vi sol=)
Vi firade ju den som sagt i Lysekil (så himla mysig stad). Bussresan dit var ett helvete, jag är ju så himla åksjuk så det fanns Bara en sak att göra: att försöka somna och sedan vakna när jag var framme.. vilket jag lyckades ganska bra med. Väl där träffade vi upp killarna och så gick vi till havsbadet och köpte biljetter till kvällens fest. Sen drog vi upp till huset där middagen och förfesten skule vara... bytte snabbt om och började dricka. Sen var det dags för mat .. typ sill och dill å så' och tårta på det. Eftersom pappan i huset var trubadur så blev det ju ingen housemusik direkt så det slutade med att jag, millan å sandra fick abstinens och drog ut till en av killarnas bilar och satt där och lyssnade på goooo house. haaha. Kvällen gick så sjuktsnabbt och sen var det dags att dra ner till havsbadet, alla biljetterna var slutsålda så jag behver ju inte ens förklara att det var mkt folk där inne. Hade jättekul med ( synd bara att många splittrades).
 Vid typ halv 3 drog vi hemåt och intog garaget... jag skule egentligen sovit på liggunderlag men jag och en annan kille där hittade en uppbålsbar madrass så vi tog den istället, frugan låg självklart bredvid mig =)Jag måste ju ha koll på henne.
Jag trodde inte att jag skulle kunna somna eftesom jag inte ens va trött.. jag föreslog att vi skulle göra någon lek, men leken hann inte ens börja innan jag sov. haha. Vi vaknade jättetidigt, vid halv 10 och konstaterade att vi var tvunga att somna om.. vilket vi som tur gjorde. Sen packade vi snabbt ihop våra saker.. sa hejdå till grabbarna och Sandra och sprang ner till bussen. Denna bussresan skule bli den värsta i mitt liv, jag va sååå åksjuk.. jag bara spydde o spydde.. millan fick springa til toaletten med mig hela tiden och hålla i mitt hår, gulle(L)....

Men för att sammanfatta det hela... DEn bästa midsommaren EVER!!

Nu kommer det bilder













Puss M

Kommentarer
Postat av: Millan

Så sjuuukt grym midsommar. Fy fasen va kul det va :D

2008-06-22 @ 17:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0