Veckans planer

Sista veckan jag jobbar nu innan min semester, så skönt att ha kvar alla 3 veckorna medan dom flesta redan har haft sin semester. Trots allt har jag hunnit med lite som jag har velat, bland annat båstad. Dessvärre missade jag visby och seglarveckan men man kan ju inte vara med på allt som det så fint heter.
Denna veckan ska det dessutom bli massa sol OCH varmt dessutom.
Imorgon fyller min syster år och jag har fortfarande inte hittat något till henne.. panik.

Veckan:
Idag: Leta present, städa lägenheten, spa-dag
Tisdag: Syrran fyller år.. "kalas" och så
Onsdag:
Torsdag: Shopping med Nilsson
Fredag: Marstrand
Lördag: Marstrand
Söndag:

Ingen mer söndagsångest på 4 veckor nu, underbart ju!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0