Utkast: Ett litet ...

Ett litet inlägg innan jag ska försöka sova i alla fall. Som alla vet så älskar ju jag att baka... idag gjorde jag en ny kaka som jag inte testat innan... sjuktgod blev den. Men oj så mätt jag blev.. all denna smet ligger som en fin deg i min lilla mage just nu känns det som. Hoppar jag så hoppar smeten med typ. men det va det värt=)
Imorgon Är det fredag igen, alltså  en vecka sedan vi ÅKTE vill båstad, vart tog tiden vägen? Nu när jag äntligen blivit frisk, i alla fall nästan så känns det perfekt med helg... även om jag ska ta det lugnt.
På lördagen har jag dock planer som det ser ut nu. Reunion på Haltas och sen invigningen av etage.

Nämnde ju att jag skulle läsa lite kurser till hösten, det blir bland annat affärsjuridik för mig. kommer nog bli fantastiskt bra.

Försök sitta still till denna ... det går inte... Lätt bästa låten just nu!!
Tur att det är fredag im


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0