Som ett litet paket

Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft någon tid över helt enkelt. Igår sprang jag runt som en galning hela kvällen igår och försökte packa inför båstad. Vet att jag har tagit med mig alldeles för mycket men det e svårt när man inte vet vad det blir för väder.
Men i alla fall: 2 par skorts, 1 jenas kjol, 3 linnen, en svart hög kjol, mjukisbrallor, tjocktröja, 1 tunn kofta, sidenband, massa smycken, kamera, 1 par jenas.. ja å så var det väl lite mer men jag kommer inte ihåg.
På luchen ska jag springa iväg och köpa champagne ooch vin och sen är det mesta klart.
Klockan 17.15 åker vi från Göteborg.
Innan dess har jag bara mig själv kvar att fixa, platta håret å så.

Idag har jag svartklänning och rött sidenband i midjan, fick en kommentar om att jag "ser ut som ett litet paket"..=)

Kameran kommer gå varm nere i båstad, for sure!!!
Massa bider kommer att läggas upp här efter helgen.

Lägger upp en bild sedan förra tennisveckan sålänge. Jag ocj frugan på tåget påväg till båstad. Laddade till tusen.

  


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0