Sjuk

Ligger hemma i soffan och är sjuk... Första dagen kan vi väl alla komma överens om att det är rätt skönt att bara ligga och inte göra ett skit, men sen räcker det. Jag är rastlös.. Min kropp skriker efter stan, shopping, kompisar och massa annat. Ska inte jobba imorgon heller, men på Torsdag ska jag jobba igen, blir alltså en kort vecka för mig, utan någon utgång. Är bjuden på 50 års fest på lördag, men jag ska nog köra både dit och hem, om jag går.

När man är sjuk hinner man dock med rätt mkt, jag har kunnat stå i telefonköer utan att stressa.. ringt polisen angående vår böter som vi fick i båstad på 1000 kr .. kul va.. Vi tappade ju nämligen bort boten med).
 
Har inte orkat lägga in några kort från båstad än, men här är någras kort från facebook iaf:


Jag är den bittra damen;) fast jag vet inte varför jag ser så ledsen ut.

Jag, J och E...





Later

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0