Mormor

Känns som att allt kommer bara handla om mormor nu ett tag..

Mamma ringde nyss. Dom hade lämnat av mormor.. och hon hade suttit och sagt i bilen att hon visste vart dom skulle ta henne och att hon inte ville. Sen när dom hade varit där ett tag och det var dags att gå så hade hon blivit jätteledsen och vägrade släppa morfars hand. Jag orkar inte mer!!! När dom skulle åka ner i hissen så hade mormor stått i korridoren och tittat in i fönstret och gråtit för att hon ville följa med hem.
Men trots att det är hemskt så är detta nog det bästa för mormor (och alla).. Ikväll skulle dom ta prover och se ifall dom kunde ge henne någon annan medicin.

När jag kommer hem ska jag bara bädda ner mig och gråta ut en massa.. så mycket att det inte finns en enda tår kvar till imon=(




Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0