Måndag

Helgen har varit bra.
I fredags var jag, min granne Johan och anna ute en sväng på stan, stt på bryggeriet en stund och sen gick vi förbi berså en snabbis, men ingen av oss skulle ut och festa egentligen utan det skulle vara rätt lugt, vilket det också blev.
Vi va hemma vid ca 1.
Sen på lördagen gick jag upp tidigt och la mig i solen en timme, sen var det för varmt .. blåste ju inget alls.
Efter det åkte jag in till stan och köpte klämmor till löshåret och lämnade tillbaka ett par skor... sen direkt till sjukhuset till älskade mormor.
Skulle ju egentligen åkt till marstrand, men det blev så sent efter sjukhuset så vi hann inte. Istället träffade jag upp Nilsson i stan, satt i bältesspännarparken bland massa folk, svensexor bland annat och drack sangria. Det blev engelska för oss hela förfesten efterssom killarna vi satt med kom från Holland.. bra att öva lite ibland.
Sen bar det av till chez en liten stund och sen till peacock där vi träffade upp Markus och hans kompisar.
Va väl sådär på peacock, gillar inte det stället alls egentligen.. men men.
Igår va det rätt lugnt, sov större delen av eftermiddagen och sen låg jag bara o kolla på film hela kvällen, en typisk söndag alltså.

Idag ska jag hälsa på mormor i alla fall, ska bli kul att se henne igen.

Veckans planer:
Idag: Hälsa på mormor
Tisdag: Gå på Diggeloo i slottsskogen med syster
Onsdag: ?
Torsdag: ?
Fredag: Ta det lugnt, chill med frugan?
Lördag: Jobba på Kicks, ev till båstad sen
Söndag: ?



Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0