I min brevlåda:

Igår när jag kom hem så låg det ett paket till mig i brevlådan, det var mina färgade linser som hade kommmit. Dom ser fina ut, har dock inte testat än men ska göra det när jag kommer hem och då ska jag även klippa till löshåret samt toppa mitt eget hår.

Idag kom den underbara nyheten att det blir båstad även iår för mig och fugan. J ringde ju mig i veckan och undrade om jag hade lust att komma ner med någon kompis/kompisar.. nu har jag bytt bort min jobbdag på kicks (skulle jobbat 12-16) men nu är jag ledig. Fredag till söndag kommer vi att vara där. lovely!!!
Kommer bli helt galet. Idag får jag nog åka ut en liten sväng på stan tror jag för att hitta nåt kul att ha på mig och handla lite annat smått.
Min enda lediga dag idag, imon är jag redan uppbokad och sen åker vi ju.

Hett hett hett!!!

Puss M


B som i Bag in Box


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0