Hitta på nåt?

Även fast jag är ledsen och har gråten i halsen hela tiden så ska jag försöka att hitta på nåt kul. Vet inte om jag kommer kunna det, men jag måste rensa tankarna lite... har ont i huvudet av allt tänkande.
Igår när ann-ida ringde så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna längre, jag bara grät och grät. 
Blir nog en liten träff med henne och alex en av dagarna o frugan en dag eller 2.. beror på hur mkt hon hinner ses innan hon åker hem.
Kanske promenix med E eller nåt, men just nu har jag ingen ork att gå...


Snart lunch, ska bli skönt. Kunde inte äta någon frukost imorse..


Puss M 


Skriver absolut inte detta för att ni ska tycka synd om mig, men jag känner att jag behöver skriva av mig bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0