helgen

Nu i fredags var det lugnt, låg hemma hela kvällen och kollade på skräckfilm.. inte smart när man ska sova själv.
Sen igår så åkte jag in till stan trätt tidigt och shoppade lite.. en klänning, ett par skor, ett linne, ett armband, en tröja och lite sånt. Skulle egentligen ha bikini men jag hittade ingen, va rätt utplockat.
Sen va jag på 50års fest en snabbis och sen åkte jag hem snabbt igen för att byta om och springa upp till halta lottas för att möta upp nilsson där. Sartt där och tjatade till klockan blev typ 12 sen åkte vi in till etage, vsr inbigning där igår.. va där en lite stund och sen vidare till peacock där nilsson gjorde årets vurpa förövrigt. garvade så mycket att jag inte ens kunde hjälpa henne upp.. 
Kvällen avslutades på lounge .. vi hade nu fått tillökning av kristian med.
Togs lite kort under kvällen men jag har inte lagt in dom än.

Lite kort från båstad har jag dock fixat:
Njut!!





Puss M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0