God natt


God natt mormor.. jag vet att sjuksystern tar hand om dig. Det har dom lovat!
Vi ringde ju innan och kollade så att allt var bra med dig och att du inte var ledsen längre, dom sa att du hade blivit lugnare och att du satt och åt isglass med dom andra på avdelningen. jag undrar så mycket om du undrar vart vi är... du får inte tro att vi har övergett mig mormor.. vi kommer och hälsar på dig imon hjärtat.
Vi har ju bott i samma hus i 15 år och jag har träffat dig varje dag under dessa år.
Förstår inte hur jag ska kunna somna, mina tankar är hos dig hela tiden..
och tårarna bara rinner o rinner.. och det blir ju inte bättre av att jag ser mamma gråta hela tiden.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0